Як купити

Після обробки замовлення в найкоротші терміни за вказаним контактним телефоном з Вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер для уточнення всіх деталей замовлення та узгодження його оплати і отримання.
Менеджери зв'язуються щодня з 9:00 до 17:00, крім офіційних державних святкових днів.

Зверніть увагу, чим точніше і повніше заповнена інформація при оформленні замовлення, тим швидше Вам буде відправлене замовлення.

При замовленні великої кількості пар, нам буде потрібно 1-3 дні збору і підготовку до відправки, так само ми можемо попросити Вас внести передоплату.

Варіанти оплати

1. Готівкою при отриманні замовлення:
Оплата замовлення і доставки відбувається кур'єру при отриманні замовлення.

2. У відділенні «Нова пошта»
Ви оплачуєте своє замовлення при отриманні у відділенні служби доставки в вашому місті.

3. У відділенні «Укрпошти»
Увага! Якщо ви вносите плату в вашому відділенні зв'язку, то з вас додатково стягується комісія за послуги «Укрпошти» - 1% від вартості вашої посилки, але не менше 5 грн.

4. Банківською картою:
На сайті при оформленні замовлення.
Після узгодження деталей замовлення Вам буде висланий номер карти для оплати замовлення. Після надходження грошей буде здійснена відправка замовлення.

Доставка

Передача посилок в служби доставки здійснюється щодня протягом робочого дня.

Доставляємо по всій Україні за допомогою служби доставки «Нова Пошта» та «УкрПошта».
У відділення при сумі замовлення от 3000 грн. - БЕЗКОШТОВНО, до 3000 грн. - за рахунок клієнта.

Післяплатою відправляємо тільки в відділення «Нова Пошта». При неодноразових та необґрунтованих відмовах від отримання посилок, відправлених післяплатою, магазин має право приймати замовлення тільки по передоплаті.

Тільки в разі оплати післяплатою (при отриманні у відділенні «Нова Пошта») додатково оплачується пересилання грошей 2% від суми замовлення + 25 грн. послуги «Нова Пошта»*.
* Актуальні тарифи уточнюйте на сайті або у менеджерів Нової пошти


При отриманні посилки обов'язково перевіряйте цілісність товару. Якщо виникли проблеми проінформуйте менеджера з продажу в день отримання посилки.
На поштовому відділенні посилка зберігається протягом 5 робочих днів відділення (крім неділі, неробочих і святкових днів) і відправляється нам назад (якщо є відповідна відмітка на накладній). Якщо з яких-небудь причин Ви не встигаєте забрати посилку, відправлену по передоплаті вчасно, обов'язково попередьте нас що б продовжити термін зберігання.
За зберігання понад 5 днів налічується доплата за кожний наступний робочий день відділення.